sâmbătă, 11 februarie 2012

Eu

Sunt un om normal pentru timpul si timpurile noastre. Adica sunt un om ingrijorat.
Si ingrijorarea mea de astazi a fost ca lumea o ia inaite si eu raman in urma. Asa ca astazi:
1. mi-am vopsit unghiile cu oja neagra (maine le sterg),
2. mi-am facut cont pe facebook si
3. am revenit la blogarit (am mai avut o incercare, mie mi s-a parut ca acum cateva luni, insa blogspot a tinut sa-mi aduca aminte ca am mai avut un blog in septembrie 2010... cred ca greseste...).

Codul portocaliu de ninsoare ma ingrijoreaza deja de cateva zile...

Imi urez buna revenire si sper ... sper doar...

10 comentarii:

  1. Salut-salut, se pare ca te-ai mai gandit si bine ai facut! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a venit sa cred ca a trecut un an jumatate de la prima incercare nereusita a mea de a blogari... Un an jumatate...

      Ștergere
  2. Intr-o zi m-am "intalnit" pe fb cu o fosta eleva, actualmente psiholog. I-am sintetizat in cateva cuvinte ritmul nebun al existentei noastre, iar ea a concluzionat foarte-foarte simplu, dar cu esenta: timpul trece si daca nu facem nimic, sa ne bucuram ca-i putem da sens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fetelor m-am intors

      Ștergere
    2. ce faceti eu ma numesc isabela sunt noua pe aici

      Ștergere
    3. Anamaria vad ca nu ai mai scris de mult pe blog ! De ce?

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Ba raspundem, dar doar pe seara, cand se racoreste =)).
      Bine ai venit Izabela.

      Vad ca am scris cand era cod portocaliu de ninsoare. Acum, cand asteptam cod portocaliu de caldura, poate ma mai apuca scrisul....

      Ștergere