duminică, 19 februarie 2012

Speranta grasa

Nu stiu ce sa mai cred…
Azi, avand un pic de timp liber, am cautat pe net, unde in alta parte, sa vad ce inseamna kcal ce apar pe aparatele acelea pe care-mi dau duhul (aproape) in fiecare zi. Recunosc, subiectul nu m-a pasionat pana acum, iar acum, m-a deprimat.
Stiam ca tot ce fac, zi de zi, inseamna consum de calorii. Insa daca a merge o ora cu masina este egal cu a merge 15 minute pe banda, nu mi se pare corect. Nu mi se pare corect ca alergarea mea pe aparatul pe care-l urasc este egala cu a sterge parchetului in toata casa. Bine, daca stau sa judec la rece, urasc mai tare stersul parchetului, deci raman eu cu sala, ca tot asa de tare urasc si faptul ca toti pantalonii care-mi plac nu sunt masura mea.

Cum niciodata nu am facut sport in mod organizat am crezut ca dupa o saptamana de mers la sala toata lumea va vedea asta. Si nu vede nimeni. Si nu exista decat doua posibilitati: ori toata lumea are vederea slaba (slaba, asa cum vreau eu sa fiu), ori speranta mea a fost grasa (grasa asa cum sunt, chiar si dupa o saptamana de sport. Si dupa o saptamana fara ciocolata, exceptand ziua de azi, ca e duminica).

A… si mai am o nelamurire: in “a merge cu masina” se pune si statul la semafor?

2 comentarii:

  1. Hello,
    Sa stii ca si eu sunt cititor al blogului tau :D
    Ai o scriitura cu umor, care invioreaza musafirii si imi pare tare bine ca ai reluat bloggareala.
    Multa sanatate si perseverenta la sala iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Stefana.
    Acu' ce sa zic... macar randul cititorilor se se ingroase (nu talia mea).

    RăspundețiȘtergere