duminică, 12 februarie 2012

Sub portocaliu


Stau si ma uit pe geam si astept sa paralizeze totul. De inghetat, a inghetat cam de trei saptamani.

A nins si in Romania. Cum ninge de multi ani. Insa iar ne-a prins nepregatiti. Adica pe noi, pentru ca autoritatile s-au pregatit. Ne-au obligat sa ne luam cauciucuri de iarna. Si ne-am luat, pentru ca unde-i lege nu-i tocmeala. Am cauciucuri de iarna, am lopata, am rezervorul plin. Nu inteleg de ce sunt drumurile blocate.

Ma intreb oamenii care sunt acum sub metri de zapada au cauciucuri de iarna la carute si la masini? Pentru ca tare ma tem ca toata situatia de acum li se datoreaza.

Probabil ca la iarna, vazand autoritatile ca nu au fost suficiente cauciucurile, sa fim obligati sa ne luam freze. Pentru ca sincer, cum pot eu sa am pretentia sa pot sa circul liber in Romania doar platindu-mi impozitele, rovignetele si acizele.

Si asa se face destul pentru noi. Bunaoara, oamenii aceia care au stat 50 de ore in tren nu au fost obligati sa plateasca in plus. Ceea ce, drept vorbind, nu e chiar corect, pentru ca ei au platit doar pentru a zecea parte din calatorie. Cine in lumea asta iti ofera o calatorie de doua zile, tu platind doar pentru cinci ore? Ne-am invatat sa tot stam cu mana intinsa. Sa zica merci acei calatori ca dupa ce s-a scurs timpul regulamentar pentru care ei au platit nu au fost coborati din tren. Cu forta.

Asteptam iar cod portocaliu. Portocaliu am vrut, portocaliu avem. Si tot nemultumiti suntem…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu